Ceník

Cena je stanovena jako paušál po domluvě s klientem a je přizpůsobena jak potřebám klienta, tak nárokům na práci účetní. Cena je stanovena včetně mezd. Vzhledem k odlišnému nastavení zpracování administrativy u různých společností se na tvorbě konečné ceny může podílet nejen množství účetních položek ke zpracování, ale i způsob organizace dokladů a způsob dohodnutého předávání informací.

Orientační ceny:                      neplátce DPH, max.5 zaměstnaců,   cca 200 dokladů a položek měsíčně:    od 3 000,- Kč

plátce DPH, max.10 zaměstnanců,   cca 1000 dokladů a položek měsíčně:   od 9 000,- Kč

plátce DPH, max. 25 zaměstnanců,  cca 5000 dokladů a položek měsíčně:   od 15 000,- Kč

plátce DPH, více než 25 zaměstnanců:    individuálně

Sleva na předávání dokladů v digitálních kompletech:   - 1 000,-  až  - 5 000,- Kč

Paušál zahrnuje rovněž zpracování všech daňových přiznání, všech povinností souvisejících s ročním zúčtováním za zaměstnance, zpracování veškerých výkazů pro státní správu, účast na kontrolách, účetní konzultace k aktuálním problémům a případné náklady na materiál (šanony, kancelář. papír, atd.).

Mou prioritou je spokojenost zákazníka s kvalitní službou za výhodnou a širokému okruhu klientů dostupnou cenu.

• Změny pro mzdové účetní od roku 2022

16.9.2021

Od novéhu roku se pro zaměstnance změní řada skutečností, například možnost převodu dovolené do dalšího roku, pravidla ohledně exekucí a chráněného účtu nebo nové povinnosti ohledně ukončení pracovního poměru zaměstnance.

• Daňová uznatelnost testů na koronavirus

10.10.2020

Náklady na testy na koronavirus za zaměstnance, i ty, které byly dobrovolné, jsou daňově uznatelným nákladem. Tato uznatelnost se vztahuje i na OSVČ, pokud prokáží, že testování souvisí s jejich podnikatelskou činností.