Ceník

Cena je stanovena inividuálně po domluvě s klientem. Je stanovována na míru tak, aby odpovídala jak potřebám klienta, tak nárokům na práci účetní.

Vzhledem k odlišnému nastavení zpracování administrativy u různých společností se na tvorbě konečné ceny se podílí nejen množství účetních položek ke zpracování, ale i způsob organizace dokladů a způsob dohodnutého předávání informací. Obecně doporučuji co nejvíce využívat digitálních možností práce s doklady, protože to vždy představuje pro klienta úsporu nákladů a vyšší efektivitu práce.

Mojí prioritou je spokojenost zákazníka s kvalitní službou za výhodnou a širokému okruhu klientů dostupnou cenu.

Od roku 1996 pracuji na živnostenský list jako Dana Jandová - OK účetnictví, od roku 2007 souběžně také jako OK účetnictví s.r.o. Podnikatelům nabízím ucelené účetní a daňové služby. Uplatňuji vstřícný a indivudální přístup ke každému klientovi.

Mám uzavřeno pojištění profesní odpovědnosti u pojišťovny Allianz, a.s.

Doktor3

Novinky

• Příspěvek zaměstnancům na knihy

13.8.2012

Uzetka

Od začátku roku 2018 se rozšiřuje okruh daňově zvýhodněných benefitů o příspěvky na tištěné knihy včetně obrázkových knih pro děti. Taková nepeněžní plnění jsou pak na straně zaměstnance osvobozena od daně.

• Minimální a zaručená mzda v roce 2019

13.8.2012

Minimální mzda se v roce 2019 zvýšila na 13.350,- Kč. Úměrně se také zvyšuje mzda zaručená, např. u zdravotní setry zařazené v páté skupině to bude 19.850,- Kč.