Ceník

Cena je stanovena jako paušál po domluvě s klientem a je přizpůsobena jak potřebám klienta, tak nárokům na práci účetní. Cena je stanovena včetně mezd. Vzhledem k odlišnému nastavení zpracování administrativy u různých společností se na tvorbě konečné ceny může podílet nejen množství účetních položek ke zpracování, ale i způsob organizace dokladů a způsob dohodnutého předávání informací.

Orientační ceny:                      neplátce DPH, max. 5 zaměstnaců:      od 5 000,- Kč

plátce DPH, max. 25 zaměstnanců:     od 15 000,- Kč

plátce DPH, více než 25 zaměstnanců:    individuálně

Paušál zahrnuje rovněž zpracování všech daňových přiznání, zpracování veškerých výkazů pro státní správu, účast na kontrolách a případné náklady na materiál (šanony, kancelář. papír, atd.). Doporučuji co nejvíce využívat digitálních možností práce s doklady.

Mojí prioritou je spokojenost zákazníka s kvalitní službou za výhodnou a širokému okruhu klientů dostupnou cenu.

Nepřijímám platby v hotovosti.

• Odklad daňových přiznání do 1.7.2020

21.4.2020

Daňová přiznání k dani z příjmu právnických i fyzických osob se automaticky odkládají až do 1.7.2020, stejně tak je odložena i splatnost obou daní. Dále byla zrušena první pololetní a druhá čtvrtletní záloha na daň z příjmu (ale pozor, nikoliv první čtvrletní, tu je nutno zaplatit)

• Povinosti v oblasti DPH se příliš nezměnily.

13.8.2012

Úlevy v oblasti DPH se týkají pouze EET a prominutí pokut za pozdní podání kontrolního hlášení. Termíny podání Přiznání k dani z přidané hodnoty a její platby zústávají beze změny.