Ceník

Cena je stanovena jako paušál po domluvě s klientem a je přizpůsobena jak potřebám klienta, tak nárokům na práci účetní. Cena je stanovena včetně mezd. Vzhledem k odlišnému nastavení zpracování administrativy u různých společností se na tvorbě konečné ceny může podílet nejen množství účetních položek ke zpracování, ale i způsob organizace dokladů a způsob dohodnutého předávání informací.

Orientační ceny:                      neplátce DPH, max.10 zaměstnaců,   cca 100 dokladů měsíčně:    od 5 000,- Kč

plátce DPH, max.10 zaměstnanců,   cca 500 dokladů měsíčně:    od 10 000,- Kč

plátce DPH, max. 25 zaměstnanců,  cca 1000 dokladů měsíčně:   od 15 000,- Kč

plátce DPH, více než 25 zaměstnanců:                                             individuálně

Paušál zahrnuje rovněž zpracování všech daňových přiznání, zpracování veškerých výkazů pro státní správu, účast na kontrolách a případné náklady na materiál (šanony, kancelář. papír, atd.). Doporučuji co nejvíce využívat digitálních možností práce s doklady.

Mojí prioritou je spokojenost zákazníka s kvalitní službou za výhodnou a širokému okruhu klientů dostupnou cenu.

Nepřijímám platby v hotovosti.

• Daňová uznatelnost testů na koronavirus

10.10.2020

Náklady na testy na koronavirus za zaměstnance, i ty, které byly dobrovolné, jsou daňově uznatelným nákladem. Tato uznatelnost se vztahuje i na OSVČ, pokud prokáží, že testování souvisí s jejich podnikatelskou činností.

• Zálohy na silniční daň opět platí

21.4.2020

Končí prominutí úroků za pozdní platby záloh na silniční daň. Do 15.října je tedy nutno zaplatit nejen třetí splátku zálohy na silniční daň, ale také tu první a druhou, pokud ještě zaplaceny nebyly.

• Skončily úlevy v oblasti DPH

13.8.2012

S koncem července skončilo i automatické prominutí pokut za pozdní podání kontrolního hlášení.